مقالاتی درباره یادگیری زبان انگلیسی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۱
تیر

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان ایرانمهر از خردسال تا بزرگسال در کنار شما است. شما در هر سنی که باشید، می‌توانید از دوره‌های مختلف آموزش زبان آنلاین در ایرانمهر بهره ببرید. در حال حاضر، چهار دوره‌ی مختلف آموزش آنلاین زبان وجود دارد که ویژه‌ی مکالمه و سفر است. این دوره‌ها برای تمام گروه‌های سنی دسته بندی شده‌اند. پس شما می‌توانید در این کلاس‌ها حسابی کار کشته شوید و زبان جدید را بدون دردسرهای فیزیکی یاد بگیرید. در هر صورت، آموزشگاه زبان ایرانمهر در کنار شما است و با شعبه‌های مختلف و امکانات مختلف، سعی دارد تا مسبب رفاه حال زبان آموزان شود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی کلاس‌های آنلاین، با مشاورین آموزشگاه زبان ایرانمهر تماس بگیرید.

کلاس‌های مکالمه آنلاین

همانطور که می‌دانید، آموزشگاه زبان ایرانمهر دوره‌های آموزشی مختلفی را برای یادگیری زبان‌های خارجی برپا می‌کند. از دوره‌های یادگیری کودک و خردسال گرفته تا آموزش آیلتس برای بزرگسالان. یکی از این دوره‌ها، کلاس‌های مکالمه‌‌ آنلاین است. کلاس‌هایی که به «free discussion» معروف هستند و به کمک آن‌ها می‌توانید به تقویت مهارت خود در مکالمه بپردازید.

شاید ابتدا با خودتان فکر کنید که کلاس‌های مکالمه مگر به صورت آنلاین هم امکان پذیر هستند؟ در جواب می‌توانیم به شما بگوییم که «چرا امکان پذیر نباشند؟».

کلاس‌های مکالمه‌ی آنلاین درست شبیه این است که با یک بومی انگلیسی‌زبان، تلفنی، ویدیویی یا تصویری تماس گرفته‌اید. حالا باید با او گپ بزنید و موضوعات مختلفی را بیان کنید. با توجه به این موارد، چرا کلاس مکالمه آنلاین آموزشگاه زبان ایرانمهر نتواند به شما در یادگیری و تسلط بیشتر در مکالمه کمک کند؟

البته صرفا قرار نیست با استاد خود گپ بزنید. شما به کمک کلاس‌های آنلاین خیلی بهتر می‌توانید نحوه‌ی تلفظ کلمات، استرس روی لغات، بیان جملات و ... را یاد بگیرید. مدرس‌های با تجربه‌ای که ما به کار می‌گیریم نیز در این زمینه به شما تا حد  زیادی کمک می‌کنند. پس می‌توانید با خیال راحت در کلاس‌های آنلاین مکالمه شرکت کنید و به یادگیری بپردازید.

با وجود تمام این توضیحات، شاید نسبت به ثبت نام در کلاس‌های آنلاین نظرتان تغییر کرده باشد. البته اگر این پست را می‌خوانید، احتمالا به خاطر وضعیت حاضر در کشور «کرونا و بدبیاری‌هایی که به همراه داشته»‌سعی دارید از کلاس‌های آنلاین نیز سردربیاورید.

این کاملا طبیعی است که زبان‌آموزان کشورمان با روش‌های آنلاین و مجازی زیاد آشنایی نداشته  باشند. چون معمولا کلاس‌ها به صورت سنتی در دسترس همه قرار داشت و اگر کسی سعی در یادگیری زبان‌های خارجی داشت، قطعا مجبور بود که به آموزشگاه مراجعه کند. اما الان شرایط کمی فرق دارد.  اما تجربه‌ی آموزش و تکنولوژی می‌تواند تا ابد برای شما کارساز باشد! این روزها دانشگاه‌ها، مدارس و حتی دانشگاه‌های بزرگی مثل بریتیش کلمبیا، سیدنی و ... نیز آموزش مجازی را برپا کرده‌اند. قطعا شرکت در کلاس‌های آنلاین ایرانمهر می‌تواند تجربه‌ی خوبی از یادگیری با تکنولوژی را برای شما فراهم کند. البته دسترسی به اینترنت خوب را از قلم نیندازید😊

از مزایای آموزش از راه دور

در گذشته یکی از بزرگترین افتخارات ما این بود که دارای 22 شعبه هستیم و دسترسی به آموزشگاه‌های ایرانمهر برای اکثر زبان‌آموزان تهرانی راحت است. حالا با افتخار می‌توانیم بگوییم که ما شامل هزاران شعبه هستیم که می‌تواند در منزل شما و با چند کلیک فعال شود! می‌توان آن را یک معامله‌ی دو سر سود در نظر گرفت، موافق نیستید؟ اگر موافق نیستید به خواندن ادامه دهید تا چند نمونه از مزایای آموزش از راه دور را برایتان بیان کنیمJ

  1. هر جلسه را تا ابد نگه دارید

شاید مهم‌ترین مزیت آموزش از راه دور را بتوان امکان ضبط کلاس‌ها در نظر گرفت! شما به راحتی می‌توانید با Chrome Recorder‌ یا هر برنامه‌ی دیگری، کلاس‌ها را به خوبی ضبط کنید و بعدا دوباره به آن‌ها گوش دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق میکروفون با مدرس زبان ارتباط برقرار کنید و تسلط خود به زبان انگلیسی را به خوبی بسنجید. از آنجا که کلاس‌ها آنلاین و ویدیویی است، پس شما باید خیلی بهتر و مسلط‌تر از قبل صحبت کنید تا بتوانید منظور خود را به استادتان برسانید! این را نیز می‌توان یک مزیت بزرگ در نظر گرفت.

  1. هزینه‌ها را کاهش دهید

از دیگر مزایا نیز می‌توان به کاهش هزینه‌ها در رفت و آمد شهری، یادگیری در محیطی امن و راحت، تمرکز بالا در یادگیری و ... اشاره کرد. البته منظورمان این نیست که کلاس‌های آموزشگاه ما جای امنی برای شما نیست! ولی هیچ‌جا مثل خانه‌ی آدم نمی‌شود، قبول ندارید؟ علاوه بر این، دیگر نیازی نیست که مبلغ زیادی بابت کرایه و رفت و آمد شهری بپردازید. دیگر نیازی نیست که دیکشنری‌های سنگین را با خود جا به جا کنید، کتاب‌های بلند زبان را دستتان بگیرید یا حجم زیادی از وقت خود را در مترو و اتوبوس سپری کنید.

  1. برنامه‌ریزی راحت‌تر

معمولا یکی از مشکلاتی که اکثر زبان‌آموز بزرگسال با آن رو به رو هستند، کمبود وقت در یادگیری زبان یا شرکت در کلاس‌ها است. آموزشگاه‌های مختلف یا حتی ایرانمهر گاهی مجبور است به بزرگسال‌ها پنجشنبه یا جمعه یا شش تا هشت شب را جهت یادگیری زبان معرفی کند. انصافا هیچ کارمندی جان شرکت در چنین  کلاس‌هایی را ندارد و ما نیز شما را درک می‌کنیم.

پس اگر کارمند هستید، چرا کلاس‌های آنلاین ایرانمهر را امتحان نمی‌کنید؟ شاید تا چند وقت پیش کلاس‌های آنلاین فقط شامل ویدیوهای TEDTALK‌و ... و یک زبانه بود، اما حالا شما می‌توانید به کمک اساتید فارسی زبان ما، زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی یاد بگیرید. به کمک این کلاس‌ها تنظیم وقت برای شما نیز آسان‌تر خواهد بود.

  1. نظم بیشتر و مسئولیت پذیری

شما هر چه کمتر به ظاهرتان اهمیت بدهید، حواستان به کلاس جمع‌تر خواهد بود! علاوه بر این، خواه ناخواه شما برای شرکت در کلاس‌های آنلاین به انگیزه و نظم بیشتری نیاز دارید تا بتوانید به این روش جدید عادت کنید. اما مزیت بزرگ آن این است که از فکر کردن به جنبه‌های فیزیکی (لباس، کفش، کلاس و ...) رها می‌شوید. علاوه بر این، چون دیگر راجع به مسیر، ساعت رفت و آمد و ... نگرانی نخواهید داشت، با تمرکز  و علاقه‌ی بیشتری درس خواهید خواند.

  1. استفاده‌ی بهینه از فرصت‌ها

اگر به عنوان والدین، فرزند خود را به کلاس زبان می‌فرستادید، ولی خودتان آن زبان را بلد نیستید، حالا می‌توانید از این فرصت به عنوان یک غنیمت استفاده کنید! با ثبت نام در کلاس‌های آنلاین، شما می‌توانید کنار فرزندتان زبان یاد بگیرید! البته این به میزان حوصله‌ی شما نیز بستگی دارد. اگر فرزندتان در سنین خیلی کمی به سر می‌برد، شاید با این شیوه زیاد کنار نیایید. ولی در صورتی که فرزند شما نوجوان باشد، می‌توانید در کنار او به یادگیری زبان‌های خارجی بپردازید. درست مثل اینکه یک بلیط نیم‌بها خریده باشیدJ

آموزش آنلاین زبان یا غنیمت ایرانمهری؟

قبل از اینکه کرونا مثل یک توفیق اجباری عمل کند و نه تنها ما ایرانمهری‌ها بلکه همه‌ی دانشگاه و مدارس را به نسخه‌های کامپیوتری تبدیل سازد، ما در پی برقرارسازی کلاس‌هایی بودیم تا بتوانیم آموزش آنلاین زبان‌ را در پیش بگیریم. همانطور که می‌دانید، آموزشگاه زبان ایرانمهر بیش از شانزده سال است که در زمینه‌ی آموزش زبان‌های خارجی، فعالیت دارد. این آموزشگاه  سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی تدریس زبان‌های بین‌المللی و پرطرفدار نظیر انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسه و ایتالیایی دارد. علاوه بر این، از گذشته تا کنون،‌ همیشه زبان‌آموز را با اپلیکیشن‌های آنلاین مختلف مثل اینستاگرام و تلگرام همراهی می‌کند. حتی در سایت رسمی ایرانمهر نیز مقالات مختلفی جهت آموزش زبان‌های مختلف به چشم می‌خورد. حتی اگر قصد دارید نکته‌ای در زبان ژاپنی و روسی یاد بگیرید، مقاله‌ای مرتبط به آن موضوع را می‌توانید در سایت ایرانمهر پیدا کنید.

حال این روزها که ویروس خطرناک کرونا همه جا را فرا گرفته و مردم در قرنطینه‌ی خانگی هستند، کلاس‌های حضوری آموزشگاه تعطیل شده و تعداد زیادی از زبان‌آموز‌ها با وقفه‌ی بزرگی در آموزش زبان خارجی مواجه شده‌اند. این وقفه وقتی آزاردهنده می‌شود که هدف بزرگی از یادگیری آن زبان داشته باشید. مثلا تعداد زیادی از زبان‌آموزان، سعی داشتند با یادگیری زبان انگلیسی، آیلتس بگیرند و مهاجرت کنند! اما حالا که کرونا آمده، همه جا تعطیل شده است.

اما نگران نباشید! ما آموزش آنلاین زبان‌های خارجی را برای شما فراهم کرده ایم. شما به کمک این کلاس‌ها می‌توانید به یادگیری زبان‌های خارجی ادامه دهید. البته در این میان مشکلاتی هم وجود دارد. مشکلاتی که از آن‌ها می‌توان با عنوان «تعصب و غیرت به کلاس‌های حضوری» یاد کرد! متاسفانه تعداد زیادی از زبان‌آموز‌ها یا والدین، به آموزش آنلاین زبان اعتقادی ندارند و تصور می‌کنند که این کلاس‌ها هیچ‌وقت نمی‌تواند مثل کلاس‌های حضوری برایشان مفید باشد.

اما پاسخ ما این است: شما سخت در اشتباه هستید!

آموزش مجازی گاهی حتی بهتر از آموزش حضوری زبان تاثیرگذار است. چون زبان‌آموز در خانه و اتاق خودش در کلاس شرکت می‌کند و با تمرکز بیشتری به یادگیری درس‌ها می‌پردازد. پس مطمئنا شرکت در کلاس‌ها خیلی راحت‌تر از زمانی است که در این فصل گرما کلی لباس بپوشید، اسیر راه شوید و در کلاس شرکت کنید! علاوه بر این، همانطور که خودتان خیلی خوب می‌دانید، نیازی نیست که چندین ساعت روی یک صندلی بنشینید و استفاده از خوراکی نیز کاملا آزاد است! این کلاس‌ها را می‌توان یک بهشت کوچک برای زبان‌اموزان در نظر گرفت!

ضمنا، اگر تصور می‌کنید که این کلاس‌ها هیچ فایده‌ای ندارد، بهتر است توجه شما را به آزمون‌های آنلاین بین‌المللی مثل تافل خانگی و آیلتس اندیکاتور جذب کنیم! اگر آموزش آنلاین هیچ فایده‌ای نداشت، پس قطعا هیئت علمی و موسسان این دو آزمون بزرگ به فکر آزمون آنلاین آیلتس و تافل نمیفتادند!

  • sahar62 heidari
۰۱
تیر

مهاجرت به کانادا 

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا (Immigrate to Canada)وجود دارد که گاه عدم اطلاع از آن سبب می شود که شانس موفقیت شما کم شود؟ در این مقاله نگاهی کلی به شرایط مهاجرت به کانادا خواهیم داشت تا شفاف سازی اجمالی برای کسانی که قصد دارند این کشور را برای سفر و زندگی انتخاب کنند داشته باشیم.

کانادا دومین کشور وسیع جهان از نظر مساحت است. جمعیت در کانادا، کم و فاصله شهرها از یکدیگر نسبتاً زیاد است. بخش زیادی ازخاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیک بودن به قطب شمال، خالی سکنه است. تحصیل در کانادا برای دارندگان اقامت دائم در این کشور رایگان است.

سوالات مهم مهاجرت به کانادا

آیا می توان بدون حضور در سفارت اقدام به درخواست ویزا داشت؟

درخواست اولیه می تواند به صورت آنلاین از طریق وب سایت سفارت کانادا صورت بگیرد اما برای بخش دوم نیاز است که فرد حضور به عمل آورده و مراحل انگشت نگاری را بگذراند.

وقت سفارت به چه صورت تعیین می شود؟

پس از درخواست اولیه از سوی سفارت ایمیلی ارسال می شود که در آن تایم های خالی مشخص شده است و فرد متقاضی طبق تایم اعلام شده گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و منتظر پاسخ خواهد شد، در صورت تأیید ایمیل ارسال می شود و وقت سفارت تعیین شده است.

آیا تحویل مدارک و انگشت نگاری برای مهاجرت به کانادا الزامی است؟

بله همه افراد برای مهاجرت به کانادا باید از مسیر تحویل مدارک و انگشت نگاری به خوبی عبور نمایند؟

مدت زمان اخذ ویزای این کشور چقدر است و آدرس سفارت آن کجاست؟

اگر تمامی مدارک لازم به طور دقیق تنظیم شده باشد ۴ تا ۶ ماه زمان برای اخذ ویزای کانادا کافی است. این سفارت در حال حاضر در وضعیت تعلیق قرار دارد و تعطیل است و باید از سفارت های کشورهای همسایه استفاده شود.

روش های مهاجرت به کانادا

می دانیم که مهاجرت به کانادا نیاز به اخذ ویزا دارد و فرقی نمی کند هدف شما از سفر چیست به هر روی شما باید طبق هدف خود ویزا دریافت نمایید و ورود به این کشور بدون ویزا برای ایرانیان امکان پذیر نیست.

مراحل مهاجرت به کانادا

در ابتدا باید بتوانید ویزای این کشور را اخذ نمایید و پس از آن به سادگی می توانید وارد خاک کشور کانادا شوید.

در ابتدا می بایست برای دریافت ویزای کانادا ثبت نام کنید که این کار به صورت آنلاین فراهم شده است که شما باید حساب کاربری مخصوص به خود داشته باشید و فرم های موجود را تکمیل نمایید.

آشنایی با مراحل بیومتریک کانادا (مراحل انگشت نگاری برای مهاجرت به کانادا)

حساب کاربری شما می بایست در وب سایت رسمی کانادا ایجاد شود. فرم ها به زبان انگلیسی هستند. سپس نوبت به پرداخت هزینه برای ویزا و انگشت نگاری است که در صورت موفقیت آمیز بودن دو مرحله قبل یک گواهی با شماره پیگیری به همراه نامه انگشت نگاری صادر می شود. زمانی که برای ارسال نامه انگشت نگاری در نظر گرفته شده است از چند ساعت تا چند روز متغیر اعلام شده است.

سپس طبق زمان تعیین شده متقاضی می بایست مدارک را به سفارت تحویل دهد و مراحل انگشت نگاری را طی نماید.

انواع ویزای کشور کانادا

ویزای توریستی برای کسانی است که تابعیت این کشور را نداشته و تنها به قصد بازدید به کانادا سفر می کنند. در سال در حدود ۳۵ میلیون نفر این کشور را برای سفر انتخاب می کنند.

حداکثر مدت اقامت با استفاده از ویزای توریستی ۶ ماه اعلام شده است و در دو نوع سینگل و یا مولتی ارائه می شود.
ویزای تحصیلی کانادا برای کسانی است که به قصد ادامه تحصیل به این کشور می روند.ویزای اقامت کشور کانادا به دو صورت موقت و دائم بوده و البته ویزای کار این کشور در سال بیش از ۱۵۰ هزار کارمند خارجی را پوشش می دهد.

شرایط اقامت تحصیلی کانادا (ویزای تحصیلی کانادا)

هزینه تحصیل در کانادا نسبت به انگلیس و استرالیا پایین تر است .ولی در کل هزینه تحصیل در کانادا تا حدودی بالا است در واقع کسی که میخواهد در کانادا تحصیل کند باید از  تمکن مالی خوبی برخوردار باشد.

مزایای تحصیل در کانادا

  • هزینه تحصیل در کانادا و زندگی مقرون به صرفه
  • دانشگاه های بسیار معتبر در کانادا
  • دریافت ویزای همراه برای کل اعضای خانواده برای کشور کانادا
  • دریافت اقامت دائم کانادا پس از تحصیل برای دانشجویان
  • امکان کار همزمان با تحصیل در کانادا
  • دریافت بورسیه های مختلف دولتی و دانشگاهی در کانادا
  • امکان باز پس گرفتن تخفیفات مالیاتی در قبال پرداخت شهریه وجود دارد که که همین امر باعث شده دانشجویان زیادی کانادا را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

شرایط اقامت کاری کانادا(ویزای کاری کانادا)

مهاجرت به کانادا از طریق کار به ۲ روش زیر ممکن است:

۱ .خود اشتغالی :روش مهاجرتی است بری اشخاص حرفه ای مانند نویسندگان، و ورزشکاران هنرندان و غیره میباشد.در این روش نیازی به مدرک زبان نیست.متقاضیان خود اشتغالی جهت مهاجرت به کانادا باید توانایی ایجاد کار برای خویش در کانادا داشته باشد.مهاجر باید توانایی شغل پیشنهادی، درآمد کافی جهت تامین زندگی خود و وابستگانش را در کانادا بتواند ایجاد کند.

۲ تخصص کاری: مهاجرت به کانادا به این روش بر اساس توانایی هایشان است.نیروهای متخصص و افراد حرفه ای، به شدت در کانادا مورد نیاز هستند. اهداف اصلی سازمان مهاجرت کانادا، جذب نیروهای متخصص تازه واردی است.

لیست طیف مشاغل کانادا

مشاغل بر اساس وظایف شغلی و کاری که یک فرد انجام می دهد، طبقه بندی می شوند.

مهارت های نوع ۰ (zero): مشاغل مدیریتی همانند:

  • مدیران رستوران ها
  • مدیران معادن
  • کاپیتان های کشتی

مشاغل سطح A: مشاغلی که معمولا نیازمند یک مدرک دانشگاهی هستند. همانند:

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • معماری

مشاغل سطح B: مشاغل فنی و حرفه های تخصصی  که معمولا نیازمند دیپلم کالج یا گذراندن دوره کارآموزی همانند:

  • سرآشپزان
  • لوله کش ها
  • برقکاران

مشاغل سطح C: شغل های متوسط که معمولا نیازمند مدرک متوسطه یا آموزش حرفه های خاص می باشند. همانند:

  • قصابان صنعتی
  • راننده کامیون مسیرهای طولانی
  • سرویس دهندگان مواد غذایی و آشامیدنی

مشاغل سطح D: حرفه های کاری که معمولا با آموزش در حین کار فرا گرفته می شوند. همانند:

  • میوه چین ها
  • کارکنان خدماتی
  • کارکنان حوزه های نف

 

شرایط اقامت ازدواج کانادا (ویزای ازدواج کانادا)

 

کشور کانادا تاکید زیادی بر کنار هم جمع کردن خانواده ها و حفظ بنیان آن ها دارد ویکی از مهم ترین راه ها برای افراد اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج که است عنوان اسپانسرینگ داده می شود و درواقع کسی که دارای شرایط زیر باشد میتواند اسپانسر همسر خود شود.

  1. سن بالای ۱۸ سال
  2. فقط یک همسر داشته باشد
  3. از نظر مالی شرایط  حداقل را داشته باشد
  4. فرد باید نسبت به تامین تمامی هزینه های همسرش به مدت سه سال تعهد بدهد
  5. فرد متقاضی باید مقیم کانادا وساکن آن باشد و یا اگر خارج از کانادا است باید شهروند رسمی این کشور باشد
اقامت سرمایه گذاری کانادا (ویزای سرمایه گذاری کانادا)

شرایط سرمایه گذاری در کانادا چگونه است؟

سرمایه گذاری در کانادا دارای شرایط خاصی می باشد و افراد در صورت داشتن شرایط می توانند از امکانات این ویزای سرمایه گذاری بهره مند شوند. افراد میتوانند پس از اخذ ویزای سرمایه گذاری نسبت به اخذ شهروندی این کشور از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند.

کارآفرینی در کانادا (ویزای کارآفرینی کانادا)

درب‌های کشور کانادا به روی کارآفرینان از سراسر دنیا به‌ منظور کسب‌وکار باز است. سالیانه سرمایه گذاران بیشماری مسیر کارآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا را دنبال میکنند.

اگر فرد دارای سابقه مدیریت و راه اندازی بیزینس درایران و همچنین سرمایه مناسب برای ایجاد کسب و کار در کانادا را داشته باشد.میتوانید به راحتی کانادا را برای سرمایه گذاری برای آینده خود انتخاب کنید.

 

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا

 

در این بخش نگاهی کلی به مدارک مورد نیاز خواهیم داشت، مبرهن است که با توجه به نوع ویزایی که مدنظرتان است مدرک مورد نظر متغیر خواهد بود.

  • مدارک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی و عکس و همینطور سند ازدواج. در نظر داشته باشید که این مدارک در تمامی انواع ویزا ثابت است. تمام مدارک شناسایی شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.
  • مدارک مالی اعم از گواهی گردش ۳ ماه اخیر با مهر و امضا از بانک در نظر داشته باشید که این مدرک برای ویزا کار و سرمایه متفاوت از ویزای توریستی کانادا خواهد بود.
  • مدارک اسناد ملکی

مدارک شغلی که شامل گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی بوده که می بایست بر روی سربرگ شرکت به طور دقیق ضمیمه شده باشد. این گزینه برای اخذ ویزای این کشور بسیار مهم است

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کانادا بهترین نقطه برای راه‌اندازی کسب و کار شماست:

  • رشد اقتصادی بالا
  • مالیات اندک و هزینه‌های کم کسب‌وکار
  • برتری در پژوهش و نوآوری
  • کیفیت عالی زندگی

جزییات و مواردی حقوقی بسیاری  وجود دارند که کاملا روش مهاجرت کارآفرینی هر استانی را منحصر به فرد می کند. مواردی مانند، نوع ویزای ارائه شده، میزان سرمایه گذاری، شرایط و مدارک موردنیاز متقاضی جهت تشکیل پرونده از این قبیل جزییات هستند.

 

مشاوره رایگان

با ورود اطلاعات اولیه خود مشاوران صباپلن در اولین فرصت با شما تماس گرفته و به روز ترین اطلاعات در مورد مهاجرت به هلند را به شما ارائه میدهد

فرم مشاوره رایگان

  • sahar62 heidari
۰۱
تیر

مهاجرت به آلمان

آن‌هایی که در آلمان پیشینۀ مهاجرت دارند از زندگی خود در این کشور بسیار راضی می‌باشند در یک همه‌پرسی از ایرانیانی که ویزای آلمان دارند و مهاجر آلمان به حساب می آیند در حد خوب و خیلی خوب ارزیابی‌شده است.

 راه های مهاجرت به آلمان شامل :

  1. مهاجرت آلمان از طریق سرمایه گذاری (اقامت سرمایه گذاری آلمان یا ویزای سرمایه گذاری آلمان)
  2. مهاجرت آلمان از طریق خرید ملک (اقامت خرید ملک آلمان یا ویزای خرید ملک آلمان)
  3. مهاجرت آلمان از طریق کارآفرینی (اقامت کارآفرینی آلمان یا ویزای کارآفرینی آلمان)
  4. مهاجرت آلمان از طریق تحصیل (اقامت تحصیلی آلمان یا ویزای تحصیلی آلمان)
  5. مهاجرت آلمان از طریق ازدواج (اقامت ازدواج آلمان یا ویزای ازدواج آلمان)
  6. مهاجرت آلمان از طریق اشتغال (اقامت کاری آلمان یا ویزای کاری آلمان)
  7. تابعیت تولد آلمان (ویزای تولد آلمان)
  8. ویزای گردشگری آلمان

 

روشهای مهاجرت

 

طبق تحقیقات بلومبرگ آلمان دومین مقصد مهاجرت پس از ایالات متحده است. شرایط بسیار مناسبی به منظور مهاجرت به آلمان بری شهروندان غیراروپایی از زمانی که قانون بلو کارت Blue Card در آلمان اجرایی شده بوجود آمد.

مثل دانشجویی و مهاجرتی که در این دسته هستندشهروندان غیر اروپایی برای مهاجرت به آلمان تنها چند گزینه پیش رو دارند : مهاجرت به آلمان از طریق تخصص , تحصیل و افوام درجه یک مهاجران و ..

اقامت دائم به افرادی تعلق می گیرد که پنج سال کامل دارای اقامت غیردائم بوده،هزینه زندگی خود را از راه کار تامین نموده و آشنا به زبان آلمانی باشند و تابع قوانین مملکتی این کشور باشند،افراد بعد از دریافت اقامت دائم می توانند پاسپورت و تابعیت کشور آلمان را کسب کنند
اقامت موقت این نوع اقامت از لحاظ زمانی محدود بوده و برای هدف مشخصی اعطا می شود:برای تحصیل دانشگاهی،تحصیل در مدارس،برای
تحقیق و پژوهش،توریستی و ….

انواع ویزاهای مختلف از نظر هدف سفر

ویزای توریستی این ویزا برای کسانی صادر می شود که برای گردشگری به سفر می روند
ویزای ملاقات اقوام در بیشتر کشورها نوع ویزایی که برای ملاقات صادر می شود مانند ویزای توریستی است اما مدارک ارائه شده به سفارت تا حدودی متفاوت است
ویزای درمان ویزایی است که اگر قصد درمان و معالجه در کشور مقصد را داشته باشد صادر می شود
ویزای تجاری ویزایی است که اگر قصد انجام تجارت در کشور مقصد دارید صادر می شود
ویزای ترانزیت مدت این ویزا خیلی کم است و با آن می توانید از آن کشور عبور کنید و به کشور ثالث برسید
ویزای کار و تعطیلات این ویزا به شما اجازه می دهد تا علاوه بر گردش در کشور مقصد کار هم کنید
ویزاهای دیگر مثل دانشجویی و مهاجرتی که در این دسته هستند

انواع ویزا از نظر دفعات اجازه ورود به کشور

یکبار ورود یا سینگل این ویزا بعد از یکبار ورود و خروج اعتبارش از بین می رود حتی اگر هنوز هم تاریخ و مدت اعتبارش تمام نشده باشد
دوبار ورود یا دابل با این ویزا می توانید تا زمانی که ویزای تان هنوز اعتبار دارد هر چند بار که خواستید به آن کشور وارد و خارج شوید
چند بار ورود یا مولتیپل با این ویزا می توانید تا وقتی که ویزای شما از نظر تاریخ اعتبار دارد هر چند بار که خواستید به آن کشور وارد و خارج شوید
ویزای ترانزیت فرودگاهی در بعضی از کشورها حتی برای تعویض هواپیما در فرودگاه آن کشور هم باید ویزا ارائه دهید.با این ویزا حق خروج از فرودگاه را ندارید و فقط اجازه دارید که هواپیمای خود را عوض کنید

نقش هدایتگرانه آلمان در اتحادیه اروپا و همجنین مسئولیت پذیری در امور بین المللی نیز از نکات اصلی در گزینش این کشور به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت بوده است. امتیازات آلمان در عرصه سرمایه گذاری و برابری اجتماعی نیز بالا بوده اند.هم اکنون آلمان یکی از صنعتی ترین کشور های جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا موتور اقتصادی حوزه پولی یورو محسوب میشود.

از جمله راه هایی که میتوان برای مهاجرت به آلمان به آن اشاره کرد مهاجرت از طریق ازدواج با فرد آلمانی ، ویزای کار آفرینی ، اقامت از طریق خرید ملک ، ویزای کاری ، ویزای سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق تابعیت تولد میباشد.

ازدواج با فرد آلمانی :

در این نوع ویزا برای اخذ تابعیت در کشو آلمان ازدواج با مرد یا زن آن تفاوتی ندارد و در صورتی که پرونده شما به درستی ارایه شود و مشکل حقوقی نداشته باشد (مانند جعل سند و..) در این صورت به طور قطع این ازدواج منجر به اخذ تابعیت شما می شود و متعاقب آن می توانید از امکان کار و یا تحصیل رایگان برخوردار شوید.

اقامت از طریق ویزای کار آفرینی :

در صورتیکه  کارآفرین از کشوری خارج از اتحادیه اروپا بخواهد کسب و کار خود را در آلمان شروع کند، یا قصد احداث شعبه‌ای از بیزینس خود را در آلمان داشته باشد، باید در ابتدا برای دریافت اقامت آلمان اقدام کند تا از لحاظ قانونی‌ مجاز به انجام فعالیت اقتصادی در آلمان باشد. اکثر کارآفرینان باید درخواست خوداشتغالی خود را از طریق سفارت یا کنسول‌گری های آلمان در کشور خود ارائه دهند.

خرید ملک در آلمان :

در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است این نکته را یادآور شد که در کشور آلمان محدودیتی در خرید ملک وجود ندارد و افراد غیرتبعه وکسانی که حتی اقامت اتحادیه اروپا را ندارند میتوانند این کشور را برای سرمایه گذاری انتحاب کنندتا در نهایت بتوانند اقامت کشور آلمان را بدست آورند.

ویزای کاری آلمان :

از جمله شرایطی که شانس گرفتن ویزای کاری آلمان را بالا می برند، می توان به داشتن سن مناسب (۴۰ سال به پایین)، سابقه کاری خوب و بیمه، مدارک فنی و حرفه ای، مدرک زبان آلمانی B1 و بالاتر و مدرک زبان آیلتس یا تافل اشاره کرد. بسیاری از شرکت ها و کارخانه های معتبر در کشور آلمان نیاز مبرم به نیروهای متخصص خارجی به خصوص نیروی جوان دارند و حتی نکته مثبت این نوع از ویزااین است که در اکثر موارد افراد متقاضی می توانند شغلی متناسب با رشته تحصیلی خود بیابند و سپس برای  اخذ اقامت کشور آلمان اقدام نمایند.

 

مشاوره رایگان

با تکمیل فرم مشاوره  مشاوران صباپلن در اولین فرصت با شما تماس گرفته و به روز ترین اطلاعات در مورد مهاجرت به آلمان را در اختیارتان قرار میدهند

فرم مشاوره رایگان

ویزای سرمایه گذاری در آلمان :

سرمایه گذاری در آلمان از طرق زیر میتواند منجر به اقامت دائم این کشور شود :

  • فعالیت حرفه‌ای فردی (نظیر رستوران یا مغازه فرش فروشی)
  • تاسیس شرکت مدنی (۲ نفر یا بیشتر)
  • تاسیس شرکتهای شخصی (تضامنی)
  • تاسیس شرکت با مسئولیت محدود
  • تاسیس شرکت سهامی
  • تاسیس شعبه
  • دفتر نمایندگی
  • شعبه مستقل
  • شعبه وابسته (مانند دفتر کارخانه، انبار پخش کالا و یا کارگاه)

تابعیت تولد در آلمان :

سیستم تابعیت از طریق تولد در  کشور آلمان، به شیوه سیستم خونی می باشد. تابعیت از طریق خون یکی از اصلی ترین انواع تابعیت می باشد که افراد می توانند از این طریق تابعیت کشور پدر و مادر خود را اخذ نمایند. فرزندی که در آلمان از پدر و مادر غیر تبعه آلمانی متولد شود تابعیت پدر و مادر از هر کشوری که هستند به فرزند اعطا می‌شود. همچنین اگر فردی به مدت ۸ سال در آلمان اقامت دائم داشته باشد فرزندی که متولد می‌شود می تواند اقامت و تابعیت آلمان را اخذ نماید.

مدارک مورد نیاز برای انواع راه های اقامتی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مدارک شرکت(در صورتی که متقاضی دارای شرکت باشد)
  • اساسنامه شرکت
  • روزنامه رسمی شرکت
  • اظهارنامه ثبت شرکت
  • آخرین لیست بیمه شرکت
  • پرینت گردش حساب سه ماه یا شش ماه شرکت

دیگر مدارک :

  • فرم درخواست برای اقامت بلند مدت(در وبسایت سفارت آلمان موجود است)
  • عکس گذرنامه ای
  • عکس رنگی که قدیمی تر از شش ماه نباشد
  • گذرنامه معتبر به همراه کپی از صفحات ۲و۳ با امضا
  • شناسنامه
  • برنامه جامع کاری
  • مدرک تحصیلی
  • مدارک مالی(دارایی هاو اعتبار بانکی)
  • گواهی مبنی بر  بیمه درمانی مسافرتی دارای اعتبار ۹۰ روزه در آلمان
  • مدارکی دال بر داشتن تمکن مالی
  • گواهی مبنی بر دانش زبان آلمانی و یا انگلیسی
مهاجرت از طریق خرید ملک
  1. مجوز اقامت یا کار در کشور آلمان.
  2. منبع درامد ثابت برای دریافت وام.
  3. داشتن سرمایه اولیه کافی. گرچه این امکان وجود دارد که بانک تا ۱۰۰% مبلغ ملک را به صورت وام به متقاضی ارائه دهد، اما چنانچه شما بخشی از سرمایه اولیه را خودتان تامین نمایید، قادر خواهید بود در رابطه با شرایط بهتر با بانک مذاکره کنید. به این نکته توجه داشته باشید که علاوه بر هزینه ملک، هزینه های دیگری از قبیل مالیات انتقال ملک، هزینه دفتر اسناد رسمی، هزینه ثبت وجود دارد که پرداخت آن بر عهده خریدار است.

– هزینه مالیات انتقال ملک (۵/۶-۵/۳% کل مبلغ ملک)

– هزینه دفتر اسناد رسمی (۵/۱-۲/۱% کل مبلغ ملک)

– هزینه ثبت (۲/۱-۸/۰% کل مبلغ ملک)

– هزینه آژانس مسکن (۳-۵/۱% کل مبلغ ملک)

  1. مهمترین شرط برای خرید ملک در آلمان اطمینان از دارا بودن بیمه قانونی و بیمه مسئولیت مدنی متقاضی خرید ملک است.
مهاجرت از طریق کارآفرینی
  • درخواست اقامت آلمان
  • طرح کسب و کار
  • یک صفحه چکیده از کلیات طرح کسب و کار
  • ایده تامین مالی شرکت شامل صورت سود و زیان،میزان سرمایه موردنیاز،طرح تامین مالی و طرح نقدینگی
  • گواهی بیمه خدمات درمانی
  • رزومه کاری شامل سوابق و تحصیلات
  • داشتن تمکن مالی کافی
  • حقوق بازنشستگی ،دارایی یا سپرده بانکی در صورتی که سن متقاضی بالای ۴۵سال باشد
  • داشتن مبلغ حداقل ۲۵هزار یورو
مهاجرت از طریق ازدواج
  • داشتن حداقل مدرک A1
  • مدارک ازدواج
  • مدارک شغلی همسر آلمانی(که نشان دهد توانایی مالی وی برای تامین هزینه های زندگی مشترک باشد)
مهاجرت کاری
  • پاسپورت معتبر
  • ترجمه شناسنامه به زبان آلمانی یا انگلیسی
  • ترجمه مدارک تحصیلی و ریزنمرات به همراه تاییدیه وزارت خارجه و دادگستری که باید به تایید سفارت نیز برسد
  • تاییدیه مدارک تحصیلی ZAB و یا همان Anabin
  • رزرو هتل یا محل اقامت در آلمان
  • حساب بانکی با موجودی ۸۰۰۰ یورو
  • ترجمه رسمی سابقه کار به همراه ریزبیمه تامین اجتماعی
  • مدرک زبان آلمانی حداقل B1
  • رزومه کامل
  • انگیزه نامه یا SOP
  • بیمه نامه مسافرتی با پوشش حداقل ۳۰هزار یورو
  • sahar62 heidari